#

بررسی بازی Call of Duty Warzone دسترسی بازیکنان Call of Duty: Warzone به بخش چن

شایعه: Resident Evil 8 برنامه‌ریزی شده برای ۲۰۲۱ بازی Revelations 3 نام داشت
17 فروردین 1399
  • منبع خبر :زوم جی
  • تعداد بازدید :837 نفر

اشتراک در شبکه های اجتماعی

#

شایعه: Resident Evil 8 برنامه‌ریزی شده برای ۲۰۲۱ بازی Revelations 3 نام داشت

یکی از اینسایدرهای Resident Evil اخیرا اعلام کرده است بازی سال ۲۰۲۱ این مجموعه، Resident Evil 8 و یک محصول Cross-Gen خواهد بود.
مقاله‌های مرتبط:

    شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی Resident Evil 8 فاش شد

مدتی است که شایعاتی از بازی Resident Evil 8 به‌گوش می‌رسد، اما تا امروز، شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه Resident Evil، هنوز اطلاعات رسمی را حول این بازی منتشر نکرده است. این در حالی است که به‌تازگی شایعات جدیدی منتشر شده که خبر از زمان احتمالی عرضه بازی می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، AestheticGamer، یکی از اینسایدرهای کپکام و مجموعه رزیدنت ایول، به‌تازگی رشته توییتی را منتشر کرده و در جریان آن اطلاعات جدیدی را از بازی Resident Evil 8 در اختیار کاربران قرار داده است. وی اعلام کرده که Resident Evil 8 در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود و یک محصول Cross-Gen خواهد بود. همچنین در ابتدا، این بازی با نام Resident Evil Revelations 3 در دست ساخت بوده است، اما کپکام پس از دیدن کیفیت بالای این بازی، تصمیم گرفته آن را به Resident Evil 8 تغییر دهد.

در ادامه AestheticGamer مدعی شده که امکان دارد بازی ادامه نسخه هفتم باشد و کاربران را در نقش ایتن قرار دهد و Resident Evil 8، دارای المان‌های جنون، فرقه‌گرایی و توهم است و امکان دارد با یک بازی طرف باشیم که ساختار و محتویات آن دور از ذهن کاربران است. در انتها AestheticGamer اعلام کرده که به‌زودی اطلاعات بیشتری از Resident Evil 8 منتشر می‌شود، اما از سوی او نخواهد بود. به‌عبارتی مشخص نشده که آیا شخص دیگری اطلاعات جدید بازی را فاش خواهد کرد یا شاهد یک رونمایی رسمی از سوی کپکام خواهیم بود.

بااین‌تفاسیر، تمامی موارد ذکر شده، در حد شایعه هستند و امکان دارد صحت نداشته باشند. ازاین‌رو باید منتظر بمانیم و ببینیم که کپکام در چه زمانی نسخه بعدی Resident Evil 8 را معرفی خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ همچنین از این لینک می‌توانید رشته توییت AestheticGamer را مشاهده کنید.
بیشتر بخوانید:
تریلر روز عرضه Resident Evil 3 Remake بازیکنان را به ماجراجویی در راکون سیتی دعوت می‌کند
بررسی بازی Resident Evil 3 Remake
بتای عمومی Resident Evil Resistance پس از رفع مشکلات برای PS4 و پی سی منتشر شد
پیش نمایش و اطلاعات داستانی لازم Resident Evil 3 Remake
شایعه: سازنده Resident Evil 3 Remake در حال بازسازی پروژه بزرگتری است