#

نینتندو سوییچ منتشر شد حضور پسر سگاتا سانشیرو در تبلیغ‌های شرکت سگا تاریخ انتشار

تریلر جدید Humankind روش‌های تشکیل تمدن در بازی را نشان می‌دهد
17 فروردین 1399
  • منبع خبر :زوم جی
  • تعداد بازدید :1064 نفر

اشتراک در شبکه های اجتماعی

#

تریلر جدید Humankind روش‌های تشکیل تمدن در بازی را نشان می‌دهد

شرکت سگا تریلری جدید از بازی Humankind منتشر کرده است که به شما نشان می‌دهد از چه راه‌هایی می‌توانید تمدن خود را شکل دهید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت سگا و استودیو امپلیتیود تریلری جدید از بازی شبیه سازی Humankind منتشر کرده‌اند که در آن خواهید دید از چه راه‌هایی می‌توانید تمدن خود را با ترکیب فرهنگ‌های مختلف، در دوره‌های تاریخی متفاوت، شکل دهید. در این ویدیو که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید، تیم سازنده بازی در مورد شرایط پیروزی هم توضیحاتی ارائه می‌دهند؛ به شکلی که برای رسیدن به پیروزی نهایی باید سعی در کسب شهرت با راه‌هایی کنید که نام شما را برای همیشه در تاریخ ثبت خواهند کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

در این بازی راه‌های مختلفی برای ساخت تمدن وجود دارد؛ مثلا این‌که در دوره‌های تاریخی مختلف به همان تمدنی که از ابتدا شکل داده‌اید پایبند باشید و آن را به همان شکل توسعه دهید. بازی Humankind به‌صورت انحصاری کامپیوتر معرفی شده است و در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. اگر با این بازی آشنایی ندارید، می‌توانید توضیحات سازنده آن یعنی استودیو Amplitude را در زیر مطالعه کنید:

    Humankind یک بازی نوبتی استراتژی است که به شما این امکان را می‌دهد تا تاریخ را از نو بنویسید. همگرایی تاریخی، فرهنگی و ارزشی که باعث می‌شود بتوانید تمدنی بسازید که درست مانند خودِ شما منحصربه‌فرد باشد. با بهره‌مندی از ۶۰ فرهنگ از دوران برنز تا مدرن، تمدن خود را شکل دهید. با مصریان باستان آغاز کنید و به‌مرور تبدیل به امپراطوری روم، خمری‌ها یا حتی وایکینگ‌ها شوید. هریک از فرهنگ‌های داخل بازی دارای گیم‌پلی خاص خود هستند که شما را به پایانی متفاوت از دیگری خواهند رساند.

پیش‌تر در زومجی تریلری دیگر از این بازی را تماشا کردید که تغییرات زمین بازی را نشان می‌داد.