#

بررسی بازی Call of Duty Warzone دسترسی بازیکنان Call of Duty: Warzone به بخش چن

پلاتینیوم گیمز از یک رونمایی جدید خبر داد
17 فروردین 1399
  • منبع خبر :زوم جی
  • تعداد بازدید :746 نفر

اشتراک در شبکه های اجتماعی

#

پلاتینیوم گیمز از یک رونمایی جدید خبر داد

پلاتینیوم گیمز پس از ۴ رونمایی قبلی که یکی از آن‌ها هم دستخوش شوخی‌های دروغ آوریل شد، حالا قصد دارد از پنجمین رونمایی خود پرده‌برداری کند.

مدتی می‌شود که استودیو پلاتینیوم‌گیمز با رونمایی‌های جدید خود، مشغول صبحت از برنامه‌های جدیدش است. این استودیو که اخیرا اعلام کرده دوست دارد وارد حوزه‌ی انتشار هم بشود و برخی از بازی‌هایی که تولید می‌کند را منتشر هم بکند، در جریان یک‌سری رونمایی مختلف موسوم به برنامه‌ی Platinium 4 از ۴ پروژه‌ی مختلف رونمایی کرد. اولین پروژه، نسخه‌ی ریسمتر از بازی محبوب و کلاسیک The Wonderful 101 بود. مورد بعدی یک ساخته‌ی جدید از هیدکی کامیا است که Project G.G نام دارد و خود شرکت پلاتینیوم گیمز هم آن را منتشر خواهد کرد. مورد بعدی، خبر بازگشایی یک استودیو جدید در توکیو بود. چهارمین مورد اما که در روز ۱۳ فروردین انجام شد و تحت تاثیر جریانات دروغ آوریل هم قرار گرفت، هیچ مورد خاصی نبود! این حرکت پلاتینیوم‌گیمز صرفا شوخی با هواداران بود و صدالبته، با توجه به هایپی که پشت این جریان وجود داشت و انتظار گیمرها برای خبر چهارمین رونمایی، شوخی پلاتینیوم با آن‌ها چندان هم بامزه نبود!

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی اما، استودیو پلاتینیوم گیمز بلاگ رسمی خود را آپدیت کرده و خبر از یک رونمایی جدید را به گیمرها مخابره کرده است. احتمالا این مورد جدید، همان چهارمین موردی است که با آن شوخی آوریل جایگزین شده بود. هنوز تاریخ قطعی این رونمایی مشخص نیست اما چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که پلاتینیوم گیمز یک خبر بزرگ دیگر را هم قرار است به ما مخابره کند و احتمالا، به‌زودی از آن مطلع خواهیم شد.