#

بررسی بازی Call of Duty Warzone دسترسی بازیکنان Call of Duty: Warzone به بخش چن

تصاویر جدیدی از بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions منتشر شد
17 فروردین 1399
  • منبع خبر :زوم جی
  • تعداد بازدید :758 نفر

اشتراک در شبکه های اجتماعی

#

تصاویر جدیدی از بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions منتشر شد

باندای نامکو به‌تازگی تصاویر جدیدی را از بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions منتشر کرده که کاراکترهای اصلی و گیم‌پلی را نشان می‌دهد.

Captain Tsubasa: Rise of New Champions را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای علاقه‌مندان به انیمه کاپیتان سوباسا دانست. این بازی هم‌اکنون توسط شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) در دست توسعه است و در سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی حساب کاربری توییتر Captain Tsubasa: Rise of New Champions در کشورهای مختلف، تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند. هرکدام از این تصویرها، کاراکترهای جهان کاپیتان سوباسا را نشان می‌دهند. همچنین در بعضی از آن‌ها شاهد بخش شخصی‌سازی کاراکتر هستیم که مربوط‌به حالت داستانی New Hero است. New Hero نام حالت داستانی دوم Captain Tsubasa: Rise of New Champions است که در جریان آن کاراکتر مورد نظر خود را می‌سازید و وارد یکی از تیم‌های Furano، Musashi و Toho می‌شوید. در ادامه باید با کاپیتان سوباسا وارد رقابت شوید تا جام را از آن خود کنید.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول Captain Tsubasa: Rise of New Champions هم می‌توان به‌ دومین تریلر بازی اشاره کرد