#

بیت کوین ارز دیجیتالی رمز ارز

بیت کوین
19 فروردین 1400
  • منبع خبر :بیت کوین
  • تعداد بازدید :1058 نفر

اشتراک در شبکه های اجتماعی

#

بیت کوین

مقدمه
احتمالاً تا حالا این عنوان را در سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید: «کسب بیت کوین رایگان از کریپتو فری (CryptoFree)». ممکن است برای شما هم سؤال شده باشد که کریپتو فری چیست و چگونه کار می‌کند؟
وبسایت کریپتوفری (CryptoFree) تا کنون دامین‌های مختلفی داشته است و بیشتر کاربران این سایت، از عربستان سعودی و ایران هستند. رتبه الکسای CryptoFree در لحظه نوشتن این مقاله، 73500 است. در واقع رتبه این سایت بسیار بالاتر از سایت‌های تخصصی است که می‌شناسید!!!!
مراحل دریافت بیت کوین رایگان در کریپتو فری
در این سایت، روش‌های مختلفی برای دریافت بیت کوین رایگان وجود دارد.
دوره رایگان آموزش ترید ارزهای دیجیتال
با دریافت و مشاهده دوره آموزش ارزهای دیجیتال، به دنیای جذاب و پرسود رمز ارزها وارد شوید.
دانلود رایگان
آنلاین شدن ساعتی (FREE BTC)
cryptofree در هر ساعت مقداری بیت کوین رایگان به کاربران می‌دهد. برای این کار از منوی سمت چپ صفحه، گزینه Free BTC را بزنید و هر یک ساعت روی دکمه ROLL کلیک کنید. (فقط 7 بار در روز می توانید کلیک کنید.)
 
مقدار بیت کوین رایگانی که در هر ساعت اهدا می‌شود، مطابق جدول و بر حسب درصد و شانس شما است.
بازی‌ها در کریپتو فری
پنج نوع بازی به اسم‌های Spin، Black/Red، Safes، Dice و Lottery وجود دارد که در واقع همان قمار و شرط‌بندی هستند.
 
1.    بازی Black/Red (قرمز/سیاه): سایت cryptofree به کاربران این امکان را می‌دهد که با بازی کردن بتوانند بیت کوین رایگان بگیرند.
2.    چرخش (Spin): در این بخش ۱۲ شکل مختلف وجود دارد که پنج جای خالی آنها توسط اشکال پر می‌شود.
3.    صندوقچه‌ها (Safes): در این بخش سه صندوقچه وجود دارد که شما یکی از آنها را مشخص می‌کنید و بعد از کلیک روی BET تیکی بین صندوقچه‌ها رد و بدل می‌شود.
4.    تاس (Dice): در این بخش دو تاس وجود دارد. شما روی یکی از جعبه‌ها کلیک می‌کنید و اگر جمع دو تاس، یکی از اعداد آن جعبه‌ای باشد که شما انتخاب کرده‌اید، پولتان چند برابر می‌شود.
5.    لاتاری (Lottery): سایت Cryptofree هر نیم ساعت یک لاتاری به راه می‌اندازد. شما می‌توانید پنج عدد را انتخاب کنید و اگر آن عددها جزو عددهای رو شدۀ لاتاری باشند، بیت کوین شما اضافه می‌شود.
تمامی این بازی‌ها بر اساس شانس و الگوریتم‌های تعیین شده است که به راحتی با الگوریتم‌های برنامه نویسی می‌توان آنها را کنترل کرد تا کسی در آن برنده نشود و یا تعداد برنده‌ها بسیار کم باشد.
زیرمجموعه‌گیری (Referral) در Cryptofree
با زیرمجموعه‌گیری برای سایت کریپتو فری (Cryptofree) می‌توانید شانس خود را برای دریافت بیت کوین رایگان بیشتر کنید.
توجه داشته باشید که این مطالب صرفاً جنبه معرفی دارد و اصلاً به معنی تأیید این سایت نیست.
آیا سایت کریپتو فیری امکان برداشت (Withdrawal) دارد؟
برای برداشت بیت کوین رایگان از سایت کریپتوفری، باید موجودی شما به 0.3 بیت کوین برسد. برای برداشت بیت کوین رایگان از سایت کریپتو فیری، روی گزینه Withdrawal کلیک کنید و آدرس کیف پول بیت کوین خود را وارد نمایید. پس از آن، سفارش شما ثبت خواهد شد و به حالت Pending تغییر خواهد کرد و یک نشانگر تایمر به نمایش درمی‌آید.
 
بعد از گذشت مدت‌زمان اعلام‌شده توسط CryptoFree نتیجه درخواست برداشت، یکی از حالت‌های زیر خواهد بود:
آیا کریپتو فری یک سایت کلاهبرداری است؟
با سرچ CryptoFree در گوگل به نتایج عجیبی می‌رسید. بسیاری در بلاگ‌ها، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ویدئویی اقدام به معرفی سایت کریپتوفری (cryptofree) و نحوه ثبت‌نام و دریافت بیت کوین رایگان کرده‌اند و در قسمت ثبت‌نام، ریفرال لینک خود را گذاشته‌اند! اما چند نفر توانسته‌اند از کریپتو فری برداشت موفق داشته باشند؟ چرا سندی برای اثبات برداشت موفق بیت کوین رایگان ارائه نمی‌دهند؟
برای مطالعه بیشتر به مقاله کلاهبرداری اینترنتی مراجعه کنید.
دامنه وب‌سایت Cryptofree در اواخر سال 2019 به مدت یک سال خریداری شده و در پاناما (کشوری که به بهشت پولشویی معروف است) به ثبت رسیده است. نامعلوم بودن هویت گردانندگان و عدم وجود راه‌های ارتباطی رسمی، نشانۀ کلاهبرداری سایت کریپتو فری (CryptoFree) است. در فروم‌ها و سایت‌های ایرانی متعدد، کامنت‌های زیادی از کاربران دربارۀ متقلب بودن این سایت وجود دارد.
 
وب‌سایت‌های خارجی همچون Scamadviser هم درباره کریپتو فری هشدار داده‌اند. به جز کریپتو فری (Cryptofree)، طرح‌های مشابه دیگری هم وجود دارند که با روشی یکسان و با نام‌های گوناگون سعی می‌کنند از عدم آگاهی کاربران به سود برسند.
معروف‌ترین سایت‌های مشابه CryptoFree
•    freebitco.in
•    bitminer.io
•    gramfree.net
•    betchain.com
•    bonusbitcoin.co
•    moondoge.co.in
•    jetmining.website
سخن پایانی
به